Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Ida - 23 maj 2010 22:09

Jag är grymt sugen på att hitta någon ok film att se, gärna lättittat så tillvida att jag inte behöver använda hjärnan i någon större omfattning.


Nu är det alltså inte frågan om tunga filmer som sjunde inseglet eller så utan lättittat, modellen amerikansk romantisk drama eller någonting annat lika hjärndött... Förslag?

Av Ida - 23 maj 2010 17:40

Jahapps, då är vi hemma igen och Toria har varit på barnkalas en stund, Gurra är och jobbar en sväng och jag ja.. Jag har tagit det rätt lugnt.


I helgen har vi som haft lite tempo när vi jobbat på i Klinten men nu ser det helt okej utomhus. Nu hoppas vi bara på lite mer finväder så att vi kan åka upp snart igen. :)


Nä, jag vet inte men det har varit väldigt skönt även fast jag knappt sovit inatt...

Av Ida - 23 maj 2010 17:29

Ja, var börjar jag?? I fredags skulle vi packa, handla och sedan käka innan vi for till Klinten. Liksom skönt att få ta sig iväg ut på landet - familjen och jag kan behöva det ibland.


Så hade vi äntligen packat bilen och handlat maten vi skulle ha med oss... Vi tänkte att jamen vi tar någonting snabbt på McDonalds för det går FORT! Hell no!

16 minuter (då hade jag varit och efterlyst maten TVÅ gånger!! Det var inte så att vi hade jättespecialmat utan vanliga menyer - hur länge hade vår mat legat då??) för att få maten och då var det inte allt med utan de pajer jag beställt samtidigt var såklart inte klara utan de låg på "svalning"... Efter 26 (!!!) långa satans minuter gick jag tillbaka till kassan igen och efterlyste dem och då får jag dem efter ytterligare ett par minuters rent käftande - men BYT JOBB DITT NÖT, vill du inte pyssla med service så GE FAN I DET DÅ! Om man varken kan eller vill ta folk och ge den service som man ändå får betalt för då ska man byta jobb, det är INTE okej att fnittra bort det i att men vi glömde bort det - hur svårt kan det vara?? Det var varken mycket folk eller några andra logiska slutledningar, får man en beställning ser man till att lösa problemet och jobbar man med snabbmat ska man onekligen se till att det går just det SNABBT!


Hur som helst, jag fick slutligen mina pajer men i helvete att de var klara och låg på svalning 14 minuter tidigare för de var tokheta och först när vi kom förbi bygdeå gick de att äta utan att bränna sig i munnen... :S


SKÄMMS! Helt värdelös service och det smakade inte ens som det skulle, hört talas om BYT JOBB! :/ Nope, det är bara bot bättring som gäller och jag går till en annan snbbmatskedja! För det är okej att vänta på mat om man går ut på Rex eller något lite bättre ställe - på donken nä, där ska jag ha burgaren i näven på 2 minuter - MAX!

Ovido - Quiz & Flashcards