Alla inlägg under november 2017

Av Ida - 2 november 2017 16:34

Dagens fantastiska upplevelse, när jag måste göra väldigt precisa rörelser kontrollerat och försiktigt. En av de marigare att göra är att cykla motionscykel på tå utan att fotleden ska vika sig... Helskummt och ytterst svårt.

Men det blir säkerligen bra på sikt även om jag skulle vilja säga att tjoflöjt nu är jag frisk och kan använda min kropp som vanligt. Jag vill gå i skogen och lägga spår, mina hundar vill definitivt komma ut och jobba på rätt sätt igen. Nu går deras träning till största del ut på att plocka upp och hjälpa mig att få vardagen att fungera.


Visst det går ingen nöd på dem men det är faktiskt så att vi har så mycket roligare när vi kan vara i skogen och spåra, söka och bara vara.


Tur katterna inte kräver så jättemycket av mig. ;)

Av Ida - 1 november 2017 11:01

Sjuk mamma eller inte, Halloween och "bus eller godis" var utlovat och nästan oavsett annat så är det bara att se till att de minsta fick komma sig ut och spöka för sina vänner.

Nu bor vi förvisso på en äldre del av stan där det verkligen inte blivit något genomslag men samtidigt så länge man respekterar att bara gå till de som har pyntat så är det inga bekymmer och ingen behöver se hemskingar om det nu inte är så att man vill.


Årets bidrag till en hemsk(t rolig) kväll.

 

Mammas små gullungar - inte fullt så snuttigullsöta just för tillfället.


Noteringen var att blodet var ett smärre helsicke att få bort från skinnet!

Ovido - Quiz & Flashcards