Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Ida - 5 maj 2010 07:31

Jupps, morgon har vi gjort. Alla är påklädda och alla har fått frukost, vissa har hunnit ut en sväng för att pinka (de som behöver gå ut för att lösa den frågan) och ja. Nu väntar vi en stund innan vi går iväg till skolan med Toria som börjar klockan nio. *skönt*


Jag vet inte men jag verkligen hatar och avskyr att stressa på morgonen, det innebär förvisso att jag får kliva upp okristerligt tidigt men å andra sidan har jag då tid att kliva upp i lugn och ro så att Toria och Osse får en rätt soft start på dagen.


Nu närmast väntar jag på att disken ska bli klar så jag kan ställa undan det och om jag blir riktigt ambitiös ska jag ta och försöka hitta en födelsedagspresent åt maken idag - mao stadsfärd efter att jag lämnat busungen min.

Ovido - Quiz & Flashcards