Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Ida - 11 maj 2010 11:05

Jag brukar ju aldrig försova mig... Hell no! Självklart i morse så vaknade vi kvart över åtta och Toria börjar tio över. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Bara att kasta på barnen kläder, Toria fick dricka en drickyoughurt på bussen och onekligen 20 i 9 var vi på skolan.


Så skulle jag ta bussen hem igen och ja.. På väg in i bussen lyckades jag självklart med konststycket att sträcka mig i korsryggen. Nu sitter jag här hemma och undrar hur i hela friden jag ska ta mig till skolan igen för att hämta hem Toria. Ont som bara rackaren har jag i ryggen, Osse är på världens sämsta humör och allt känns bara piss.


Men vad göra, bara att ta sig samman och kasta sig iväg tror jag. Känns inte som att det finns några alternativ till det.

Ovido - Quiz & Flashcards