Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Ida - 26 maj 2010 22:04

Framsidan av mitt och Osses rusande och omloppande är medaljernas framsida. ;)


Nackdelen är att vi blir rätt kalla, frusna och tämligen trötta av att vara med både i blodomloppet och vårruset... Hur som helst så har vi nu genomfört båda de två sakerna på en vecka och fy fan vad vi är BRA!


En ruskigt irriterande sak med vårruset var dock en sak jag störde mig på när vi var på blodomloppet - tror arrangörerna verkligen att deltagarna är döva? Hur som helst en rent gräslig volym och ska jag iväg på någonting liknande någon fler gång blir det hörselkåpor PÅ grabben för jösses vilken volym det var! Det skiljer sig en aning mellan det vi var på och en rockkonsert, på den sistnämnda kan jag utan omsvep acceptera att jag måste skrika åt den som är precis bredvid mig för att göra mig hör men på en sådan här sak blir jag bara förbannad av hög volym. :S


Här kommer iaf bilder på grabben med lite grus. ;)


  

Blodomloppet


  

Vårruset.


Det lustiga är att det var kallare - betydligt kallare idag än för en vecka sedan så nu var det vantar och mössa PÅ!

Av Ida - 26 maj 2010 15:07

Fudge är en av mina svagheter - det är rent gräsligt gott! Jag vet inte men som tur är så köper jag det inte så ofta, nu närmast var jag ner på stan en snabbsväng för att köpa en skylt till ytterdörren. "Varning för hunden" står det på den och den är självklart ohyggligt FUL och i gul plast, men vad gör man?


Hur som helst, på väg tillbaka till bussen så går jag förbi ett stånd där de sålde fudge och engelsk konfekt - läskigt gott! Alltså blev jag ju bara tvungen att handla lite.. ;) Okej, det blev rätt mycket innan jag var klar, men ändå, jag köper som sagt var sällan den typen av godis eller någon modell godis alls åt mig själv. :P

Ovido - Quiz & Flashcards