Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Ida - 17 maj 2010 20:44

Det blev 11 km promenerat idag - om man ser till dedikerat promenerande, sedan på det körde jag afro... Hysteriskt smart! Pang sa det i knät och så gjorde det inte skönt iaf, rent ut sagt skitont gör det! :S

Men det kommer säkert att gå över.


Nu i eftermiddag har vi mest fokuserat på att baka och laga mat, jag har bakat rågbröd och det blev faktiskt helt okej, till det käkade vi den ytterst upphetsade maträtten makaroner och bacon med broccoli. Broccoli är onekligen bland det godaste som finns, varför kan man inte leva på bara broccoli och ingenting annat?? Det är min plan, jag måste nog testa men först bör jag nog springa förbi en affär och köpa mig lite broccoli. ;)


Btw, afro med Hea is tha shit, jättekul men nu har jag lärt mig en ny övning som jag verligen aldrig, aldrig mer ska göra. Till helgen däremot då jäklar, då kör vi igen. :D

Av Ida - 17 maj 2010 11:17

Det var vad morgonen bjöd på för mig, Osse och den svarta ligan. Vi tog en ryggsäck med oss och vagnen såklart och så rullade vi iväg. Planen var att köpa olja till fram och baksidan samt penslar och den biten. Införskaffat blev det och VARMT blev det onekligen - jag trodde jag skulle flyta bort innan jag var klar. Osse - ja han var sitt vanliga glada jag så jag passade på att skutta in på Willys för att handla lite frukt och tomater som jag upptäckt var slut på hemmaplan.


Förutom då den prommisen som är 7km så har vi faktiskt inte hunnit med så mycket, jo Osse fick premiärsmaka vindruvor dem gillade han så mamman fick stora solskensleendet av sonen som just nu gör sitt bästa för att få morsan att inse att trip-trap är en tönt, man har det faktiskt MYCKET, MYCKET bättre i mammans famn för då kan man jaga musen bättre...


Nu ska vi dra iväg och hämta Toria på skolan = ytterligare 4km promenerande och ikväll ska jag och Jenny åka utan barn och skutta Afro med Hea. Sweeeeeeeeeeeeeeeet! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards