Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Ida - 24 maj 2010 23:01

Sex and the City 2 läggs till listan med filmer jag bara MÅSTE se, helst nu inatt men jag inser ju att det kan vara svårt att få tag i den alltså får jag vänta tills den har börjat gå på bio. Men det är nästa prioritering för mig, jag ska skaffa mig en date och så går jag och skaffar popcorn. :D


Är du sugen på att följa med? Hör av dig så drar vi omgående. ;)

Av Ida - 24 maj 2010 20:48

Idag har jag varit ner en snabbis på stan, eller snabbis och snabbis var väl att ta i, men jag har varit på stan med Jenny och Osse. Jag passade på att köpa nya basketskor för de jag köpte tidigare i våras hade bokstavligt talat rämnat. :S Det blev svarta den här gången men för att "poppa upp" det lite satte jag i orange sidenband med vita prickar som skosnören. ;) Ja, jag vet - supertönt men ändå det är MINA och de är ungefär hur söta som helst. :P


Hmmm. Vad mer? Toria har varit på skolan, jag har lagat mat, fixat lite i köket och sett på film en stund. Gick en lite längre prommis med alla hundarna, Jenny och lilla Rebecka följde med också och det var ju lite kul att se den pyttelilla vita tillsammans med de tre stora svarta - lite av känslan antingen eller. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards