Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Ida - 4 maj 2010 07:34

Igår kväll blev en liten kille (10 år) knivhotad vid samma skola som min Toria går på. Rent skrämmande att någon kan tänka sig att ge sig på små barn när de ska hem från träning och liknande. Jag hoppas just nu innerligt att polisen får fast vederbörande för nu börjar det faktiskt kännas aningen otryggt här. Jenny som skulle hem från jobbet blev att Gurra fick hämta henne med bilen för i helv* att jag låter de mina riskera att stöta på dårar mitt i nätterna. :S


Nu har man förvisso gått ut med ett signaliment och det rätt fort - en ny trend? På sätt och vis hoppas jag det för det är verkligen inte roligt! Å andra sidan när Gurra och Magoo var ute och gick en promenad mötte de poliser som sökte efter en "onykter person" - varför inte säga som det är på en gång??!?


Samtidigt verkar det på signalimentet som att det är en rätt ung kille (17 - 20) och det gör det hela mer tragiskt, han borde få sig en uppsträckning av den större modellen och sedan få HJÄLP att bryta beteendet omgående om inte annat så för att det känns så onödigt!

Ovido - Quiz & Flashcards