Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Ida - 3 maj 2010 11:38

Jahapps, då har jag varit till tandläkaren... Dryga 1000-lappen fattigare och bra mycket ondare i munnen fick jag (röntgenplåtarna gör rätt ont) och det blir ytterligare minst ett besök för att få ut den hemska tanden. I september!! Allt för att inte riskera ammningen (om man drar visdomstanden kan det i värsta fall bli antibiotika och det vill man gärna undvika).


Förutom det är vi nu hemma en snabbis och ska aldeles strax i väg på utvecklingssamtal med Toria, vilket jag iofs tror att det kommer att gå bra men det innebär ändå att vi måste röra på oss... IGEN!


Nu - upp, upp och iväääääääääg!

Av Ida - 3 maj 2010 07:07

Nu har jag klivit upp, gjort mig i ordning och dubbelkollat en massa saker, fått i barnet mat och pinkat av jyckarna.. Klockan är strax efter sju och man är snart klar för dagen.


Idag bjuds det på tandläkarbesök, utvecklingssamtal med Toria och ja.. På eftermiddagen blir det lugnt för annars kommer jag och min lilla grabb bli sönderstressade totalt.


Nu närmast väckning och påklädning av sovande liten grabb. 

Ovido - Quiz & Flashcards