Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Ida - 25 maj 2010 13:55

Nu äntrar vi snart åter bussen för en tripp ner på staden. På agendan står fika med Jenny och inte att förglömma (den här gången ska jag BANNE MIG komma ihåg det) sockar till mamman.. Det var någonting mer också men det kommer jag dessvärre inte ihåg. Pinsammt att man inte kommer ihåg någonting nu för tiden -kan man skylla på amningshjärna?

RC

Av Ida - 25 maj 2010 13:23

Ja, jag tänkte vara med och tävla om lite kattmat för kisse käkar faktiskt Royal Canin... Och faktiskt även just det foder som jag länkar till - även om damen i fråga käkar kattungemodellen för att det är enda fodret på marknaden som katten i fråga (kräsen till tusen!) kan käka utan att magra.


  

Is tha shit enligt CopyKatten. ;)

Av Ida - 25 maj 2010 09:07

Ja, det blev morgonens fråga, vi tog oss upp och iväg men på grund av regnet valde jag att ta bussen med Toria till skolan.. *suck* Så kommer vi till bussen, jag joggandes och bärandes på Osse som hängde med i bärselen, Toria i ena näven och ja. Ni vet ungefär hur det kan bli. ;)


Så kommer vi på bussen och bussen går bara bakåt!! Nämen hjälp! Vi kommer att komma sent i den här takten kände jag men då som tur var tog bussen som skulle gå ett par minuter senare tag i saken och körde fram så vi fick ta den istället. 20 minuter senare var jag hemma hos den svarta ligan igen och så de två små såklart. ;)


Copy och Rebecka har tydligen hittat varandra och de är tämligen söta ihop för då katten sätter sig under en stol sätter sig den lilla hunden under en annan, knasigt söta små djur. De dricker ur samma skål och idag har jag hittat dem sovandes tillsammans i en ända stor pälsboll. Perser möter malteser på något märkligt sätt...

Ovido - Quiz & Flashcards