Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Ida - 2 maj 2010 17:34

Just så är det. Idag har blivit en långsam dag. Först städade jag en sväng, så blev det disk och hundpromenerande. Ut och handla mat för den kommande veckan. Maken kommer inte att vara hemma så mycket som han brukar och så när jag kom hem efter att ha handlat skulle jag söva Osse och somnade såklart själv också! Konstigt!


Nu har jag sovit två timmar och känner mig helslö. Mensvärken gör inte saken roligare så jag vet inte hur resten av dagen ska fortlöpa. Dock, jag är grymt sugen på att baka någonting gott till kvällen, vi får se hur det går med den saken.

Av Ida - 2 maj 2010 09:22

Inte för att jag har en aning om varför just den här morgonen skulle vara osedvanligt god men det är vad man vanligtvis säger till folk. Vaknat har jag gjort, börjat dagen har jag men jag har faktiskt inte gjort någonting mer än så.


En av de största lyxarna man kan ha som morsa är att få ligga kvar i sängen en liten stund efter att man vaknat, nu närmast är det däremot att försöka ta någon typ av fart för jag har en hel del att hinna med innan morgonen är över.

Ovido - Quiz & Flashcards