Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Fredagshelvete!

Av Ida - 23 maj 2010 17:29

Ja, var börjar jag?? I fredags skulle vi packa, handla och sedan käka innan vi for till Klinten. Liksom skönt att få ta sig iväg ut på landet - familjen och jag kan behöva det ibland.


Så hade vi äntligen packat bilen och handlat maten vi skulle ha med oss... Vi tänkte att jamen vi tar någonting snabbt på McDonalds för det går FORT! Hell no!

16 minuter (då hade jag varit och efterlyst maten TVÅ gånger!! Det var inte så att vi hade jättespecialmat utan vanliga menyer - hur länge hade vår mat legat då??) för att få maten och då var det inte allt med utan de pajer jag beställt samtidigt var såklart inte klara utan de låg på "svalning"... Efter 26 (!!!) långa satans minuter gick jag tillbaka till kassan igen och efterlyste dem och då får jag dem efter ytterligare ett par minuters rent käftande - men BYT JOBB DITT NÖT, vill du inte pyssla med service så GE FAN I DET DÅ! Om man varken kan eller vill ta folk och ge den service som man ändå får betalt för då ska man byta jobb, det är INTE okej att fnittra bort det i att men vi glömde bort det - hur svårt kan det vara?? Det var varken mycket folk eller några andra logiska slutledningar, får man en beställning ser man till att lösa problemet och jobbar man med snabbmat ska man onekligen se till att det går just det SNABBT!


Hur som helst, jag fick slutligen mina pajer men i helvete att de var klara och låg på svalning 14 minuter tidigare för de var tokheta och först när vi kom förbi bygdeå gick de att äta utan att bränna sig i munnen... :S


SKÄMMS! Helt värdelös service och det smakade inte ens som det skulle, hört talas om BYT JOBB! :/ Nope, det är bara bot bättring som gäller och jag går till en annan snbbmatskedja! För det är okej att vänta på mat om man går ut på Rex eller något lite bättre ställe - på donken nä, där ska jag ha burgaren i näven på 2 minuter - MAX!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 12 februari 2018 11:01

Åh så behövligt, min kropp har verkligen behövt det här! Den som tror att jag har tränat så nej, jag har ägnat mig helt och fullt åt att bara pyssla om mig själv. Det enda som känns lite dumt var att jag glömde att ta med mig en bok att läsa. För fak...

Av Ida - 10 januari 2018 17:28

Då var det slut på friden och fritidssysselsättningarna för barnen har dragit igång, med galen förväntan hoppar de två yngsta vitbältade i sina karatedräkter och börjar uppladdningen inför årets första träning. Den äldre som numera gått in som trän...

Av Ida - 9 januari 2018 16:51


Julen är inte riktigt min grej så nu håller julen på att avrustas så det blev dags att hänga mina nya gardiner, i vanliga fall brukar jag stryka och fixa- nu nä men jag hängde upp dem ändå! Jättehärligt blågröna kappor som jag och flickorna var och k...

Av Ida - 7 januari 2018 15:41


Nu får vän av ordning gå in och säga att nä jag åkte inga skidor utan det var Losingen som stod för bedriften att skida runt på gården. Har man snö så har man & då måste man göra sitt bästa för att ha kul i den! ...

Av Ida - 7 januari 2018 15:39


Alltså allt blir som magiskt när man har rätt människor på plats. Igår kycklingbonanza vilket i praktiken innebar kycklinglår grillade i ugn, kycklinggryta med röd thaicurry & ris. Som förrätt focaccia (stavning??) & tzatziki. Lättsamt och glatt runt...

Ovido - Quiz & Flashcards