Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Ida - 31 mars 2010 20:16

Gosh! Efter att jag hade hämtat Toria på skolan åkte jag och barnen ner på stan med Hea. Nice! Ett par affärer (hittade en jättesöt keps och en t-skirt till Toria) sedan lite fika, snett därefter till bibloteket för att tanka upp Osse som blev hungrig. Vi satte oss och läste en stund och så kom även pappan ner på stan en sväng men då hade jag så gruvligt ont i fötterna att det inte gick längre. :/

Bara att gå på stadium för att köpa ett par jympaskor (mina jag hade hemma var minst pensionsfäriga) och jag gick iförd klackade skor på stan - INTE smart!!


Jag och övriga familjen fick även förstärkning av Jenny som kom ner på stan. Trevligt! Vi gick in en sväng på H&M och där hittade jag en jättefin jacka på supermodellen av rea. 200 spänn!! Klockrent! Nu är jag en jacka rikare.


Idag känns som en kanontrevlig dag! Trots att mina fötter håller på att döda mig fullständigt, det riktigt dunkar i dem, kan aldrig vara nyttigt!

Av Ida - 31 mars 2010 19:24

Morgonen började som vanligt med att göra alla i ordning för att gå till skolan och jag vet inte men i morse gick allt så fantastiskt bra och bara flöt. Hur skönt som helst, en rask promenad till skolan och så hem igen, Osse sov så gott hela vägen och jag bara klädde av honom ytterkläderna och la honom på en handduk på golvet så tog jag mig ett riktigt långt och skönt bad, gjorde hårinpackning och hann fixa till mig ordentligt. Värsta lyxen!!


När jag väl fixat till mig var det bara att rasta hundarna igen och så iväg för att hämta Toria på skolan. Vilken fantastisk dag!! Visst vi hade avbrott för mat för Osses del två gånger men han skötte sig verkligen exemplariskt och låg mest och jobbade med att fånga fötterna och så idag på dagen. *sötungen*

Ovido - Quiz & Flashcards