Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Ida - 20 mars 2010 08:08

Ja igårkväll åkte jag och barnen med deras farmor och farfar till Klinten, vi har det lugnt och skönt. Nästan FÖR lugnt och skönt. Att inte ha hundarna hos sig är onekligen rätt märkligt. Jag vet inte men det KÄNNS som om det är för tyst i huset.

Osse har sovit hela natten som en liten klubbad gris och Toria som sov på andra sidan av mig gjorde detsamma så fort vi la huvudena på kuddarna så snarkade vi ikapp. Söta barn!


Nu idag står storstädning på schemat och vi hoppas hinna igenom alla skåpar, jag vet inte men är det inte så att det är en sådan sak man drar sig lite för? Iaf jag är helt okej på att städa golv men så när det kommer till att gå igenom skåp och lådor samt kasta, då försvinner motivationen fortare än fortast.


Jag hoppas även på att dottern hinner åka lite skoter idag och att snön bär tillräckligt mycket för att hon ska kunna åka skidor. Den som lever får se. :)

Ovido - Quiz & Flashcards