Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Ida - 25 mars 2010 20:42

Mammas Osse är försvunnen! Istället för min gosiga mysgrabb har här landat en tämligen irriterad typ som skriker och bråkar, biter och rivs.. Jag vet inte men så brukar inte MIN Osse vara. Osse är en rar gosse som mestadels är till för pussar och kramar, mys och gos. En glad prick som för det mesta har ett leende eller en blöt puss över... Den här grabben har sovit 30 minuter på hela dagen och det funkar inte!


Jag har som inte sett på maken, det är helt sanslöst, mamman blir aldeles matt och jag misstänker skarpt att Ossen är i samma läge. Nu ska här kvalitets-sövas och hoppas på att han somnar.

Av Ida - 25 mars 2010 17:05

I vanliga fall brukar mina spontaninköp handla om att jag köpt kläder till barnen, idag - iofs även det men framförallt jag har köpt en ny mobil till mig själv! Eller jag och jag - jag fick den så fint av maken. :) *snäll kille*


Här är nya snyggingmobilen. ;)

  

Den är blank och lila och JÄTTEGULLIG! Avundsjuk?? ;)


Osse däremot har varit på ett rent hemskt humör idag och har verkligen vägrat att sansa sig. Från 06:30 har han varit vaken med undantag av totalt 30 minuters powernaps - fördelat på ett antal gånger. :S Stackars pojk! Jag hoppas dock att han får sova ordentligt nu ikväll för annars kommer vi nog båda att gå under.

Ovido - Quiz & Flashcards