Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Ida - 14 mars 2010 20:46

Alltså nu har vi kommit hem igen och jag får nog säga det att jag TRIVS i Klinten, men nu när man är hemma känns det onekligen fantastiskt skönt. Osse ligger och trynar, Toria ligger här i sängen och ser slutet på "Wipe out". Även imorgon har de små lovdag och då kan man få vara uppe en extrastund men snart ska det bli barnfritt i min säng. :)


Ja idag har jag spenderat dagen med att städa för dels skulle man ju snygga upp innan vi åkte hem men dessutom passade vi på att skura upp skoterpulkan inför nästa gång vi åker för då ska vi banne mig ut och åka skoter hela familjen!! Hur jag ska lyckas knöla ner hundarna i skoterpulkan återstår dock att se. ;)


Vad mer? Jo, vi har faktiskt pysslat på lite här hemma men det blev väldigt lite eftersom att vi inte kom hem förrän halv sju..


Nu sover vi nog snart för även mamman har drabbats av den där läskiga förkylningen maken hade tidigare i veckan. :(

Ovido - Quiz & Flashcards