Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Ida - 19 mars 2010 09:06

Idag drar jag och barnen till Klinten, maken blir kvar hemmavid med jyckarna. Planen är storstädning och då ingår även att slita ut och byta allt hyllpapper, dock - var 17 köper man sådant?? Jag har ingen aning men planen är att om allt annat går åt skogen så köper jag vaxduk och lägger in i skåpen för onekligen, det torde ju funka på ett liknande sätt. Dock det andra människor har i sina skåp typ virkade kantband och så - det skippar jag!


I övrigt är det en bra morgon, en lång promenad med hundar och barn till skolan och så extrasvängen - klockrent!

Nu är det som vanligt frukostdags för mig och då hoppas jag på att jag ska bli en mätt typ, i efterdmiddag blir det att åka ner på stan för shopping framförallt i jakt på hyllpapper... Har ni några förslag på var det kan finnas, skicka gärna ett mess åt mig så jag får en hint om var jag ska söka. ;)


I annat fall så söker jag hur som helst någon modell av fikasällskap - för det är ALLTID kul. :D

Ovido - Quiz & Flashcards