Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Ida - 12 mars 2010 12:46

Hmmmm. var ska man börja?!? Jag tror jag bloggade sist i måndags kanske? Alltså bör jag börja på tisdagen.. Då ska vi se, vi var på stan en sväng med Jenny och Elina, trevligt att skutta omkring en stund måste jag säga. :) På kvällskröken stöp vi alla i säng utan några större förhoppningar om att onsdagen skulle bli bättre. Tänk vad vi hade fel. ;)


I onsdags var vi ute och gick långprommis till Rymdlekparken med grannarna, alla barnen var med och Toria blev helslut av att skutta omkring i djupsnön, för inte hade de plogat fram till lekparken inte.. Så de små gynnarna fick skutta omkring i meterdjup snö och sjönk såklart ner. Kanonbra träning, jag och Osse stog på sidan för barnvagnen kan inte klättra. ;)


På kvällen passade vi på att pyssla lite hemma innan vi stöp i säng. Jag vet inte men det här sportlovet har onekligen varit halvtrött, även om vi kört en hel del tvätt och städning så har vi ändå varit ute och grejjat en del, särskillt nu när asfalten börjar komma fram där det är välskottat. *gilla*


I går var det torsdag och då hade vi nära på besök hela dagen. Osse hade flickbesök hävdar jag. ;) Först kom Hea förbi och pratade en stund, samt såklart att hon passade på att gosa liten Osse. :) Så hann vi just så pass käka lunch så kom besökare två och tre - Jenny och Elina kom förbi och satt och snackade tills Gurra kom hem från jobbet. Snett därefter blev det att packa bilen, handla mat, käka på Kärnan (ni som inte ätit där på slutet kan jag rekomendera att ta er dit!) sedan bilen till Klinten och här är vi nu. I solskenet och mitt i ensamheten.


Det är med andra ord upplagt för en helt UNDERBAR helg!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards