Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Ida - 17 mars 2010 09:57

Nu kommer superlativen att hagla tätt här känner jag men ÅH så skönt det var ute i morse. :)


Morgonen började med en väldigt trött Toria som efter 10 minuter blev min glada vanliga Toria som hoppandes och skuttandes älskade hela världen. *mamman gillar den tjejen* Frukost för hundar och barn sedan bar det iväg mot skolan, väl framme där kunde jag bara inte hålla mig utan jag passade på att gå ö. ersboda runt. Solen strålade, det var lagom kallt, - 15 när jag vaknade och -5 nu när jag kom hem. Okej, det har tagit 1½ timme att gå eftersom att jag inte är så snabb med barnvagnen men det var det lätt värt! Nu sitter jag och ska käka lite frukost och ser hur det blir varmare allt eftersom att klockan tickar. Skönt med lite tur får vi takdropp imorgon i den här takten för att det skulle leta sig förbi nollan så klar och hög som luften är känns inte helt troligt - möjligen på framsidan där det kan bli gräsligt varmt sommartid.


Osse - ja han sover i vagnen och har så gjort under hela promenaden. :)

Ovido - Quiz & Flashcards