Alla inlägg den 27 december 2009

Av Ida - 27 december 2009 22:04

Idag blev det en lugn dag, lite hundprommisande på förmiddagen - i djupsnön. Hundarna simmade fram för ja... Det har kommit en HEL del snö här i Umeå inatt (och idag) det tog Gurra närmare timmen att skotta fram hemmet och bilen.   


En sväng var vi på sporthuset och försökte hitta en skallra som man kan fästa på Oskars lilla arm - men utan framgång dessvärre, dessutom försökte jag hitta en tröja till Toria, men inte heller det lyckades jag med.   


Därefter åkte vi för att hämta min lillebror och vidare iväg till mina föräldrar för middag där. God mat fick vi måste jag säga. :)


Nu ska jag ta och försöka månsteramma och sträckamma lilla Oskar tills han somnar för onekligen jag har en rätt vaken grabb här som jag misstänker har tänkt hålla mig vaken en bra stund framöver..

Ovido - Quiz & Flashcards