Alla inlägg den 7 december 2009

Av Ida - 7 december 2009 15:27

Alltså även mamman är rätt sliten idag. Efter att ha lämnat Toria på skolan blev det stadsfärd för att fixa saker på försäkringskassan (makens inkomstuppgifter var tydligen från 2003) och handla klappar. Mao ingen vila. DUMT! Jag kan numera berätta att försäkringskassan inte öppnar före 10 i den här stan så det blev 1½ timme som jag bara satt på biblioteket och inte gjorde någonting vettigt... Känns rätt bortkastat.


Klapparna däremot gick rent lysande. Har lyckats hitta till både min söta pappis och svärfar förutom de rätt lätta klapparna till dottern och maken (som jag råkade snubbla över). Jag hittade även ett paket till mig själv så nu får jag ingenting mer.


Oskar den sötnosen han sov genom hela härligheten förutom att han åt på biblan... Inatt däremot har vi haft Åskan på besök igen.

Ovido - Quiz & Flashcards