Alla inlägg den 18 december 2009

Av Ida - 18 december 2009 13:23

Onekligen den lilla grabben växer så det knakar. :) Han har vuxit drygt en centimeter och gått upp drygt ett halvkilo sedan sist. Läskigt! Var är min minibebis?!? Inte för att jag fick någon sådan men ändå!


Idag har miniÅskan varit på besök, eller snarare mjölkhuliganen - han har ammat hela tiden vi var hemma och nu när jag har hämtat Toria tar han då igen alltihopa och sover som en liten söt Oskar ska.


Vi har även jobbat lite med bärselen och det är mycket uppskattat! Dessutom har jag gjort en julgrupp som ser riktigt trevlig ut samt att jag har pysslat in de julklappar jag köpt men en kartong går jag nog bet på, eller snarare motsatsen - jag har självaste klappen men jag har ingen kartong jag rymmer den i - det kommer nog att bli ett rätt så mystiskt paket misstänker jag.


Vad händer annars här? Jo, jag var till min fantastiska barnmorska för att kika till såret som jag faktiskt har rätt ont i stundtals - jag klarade mig dock utan några större blessyrer så det känns helt okej.


Hmmmm... Nä, förutom det vanliga har vi som inte gjort så mycket för snart är det jul - även om man kanske borde ha tagit sig samman och bakat men istället har jag kört tvätt och städat ur lite här och var - jag får väl erkänna jag är lite för BRA på att samla på mig saker.

Ovido - Quiz & Flashcards