Alla inlägg den 12 december 2009

Av Ida - 12 december 2009 15:46

Ja, alltså mina föräldrar som jag träffar aldeles för sällan känns det som. Jag var dit sist... ehhhh... för kanske två-tre månader sedan eller någonting sånt. Då tror förmodligen många  att eftersom att jag bor i Norrland så är det lååååååååååååångt att åka, icket då. Vi har 1,5 mil dit så det är inte ens det men det har liksom bara inte blivit av..


Nu ikväll ska vi iaf ta oss dit och förhoppningsvis är blomaffären öppen så jag kan handla en blomma till min mamma vars födelsedag jag i sanningens namn missade iår (i september!!) men jag får väl försöka hävda att det är en luciablomma eller någonting liknande. Någon som tror att hon går på det??? Själv är jag klart misstänksam att hon kommer att genomskåda bluffen men wtf det funkar säkert ändå. :)


Tjolahopps tills en annan gång.

Av Ida - 12 december 2009 10:48

Oskar äter en hel del, nackdelen för det finns egentligen bara en nackdel med det hela är att den lilla mannen spyr som en kalv.. Inte helt smickrande porträttering av sonen förvisso MEN han kräks ner ett gäng bodysar dagligen samt ett minst lika stort antal handdukar för att sanera den stackars pojken.


Nu på morgonkröken så ligger han här bredvid i sin säng och er änglasöt ut för det är han onekligen den vackra pösen. :)


Toria passade på att väcka mig i morse och visst man ska väl upp någon gång men seriöst klockan sju en lördag är mamman inte sååååå peppad på att kliva ur sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards