Alla inlägg den 19 december 2009

Av Ida - 19 december 2009 23:29

Jahapps, nu ÄNTLIGEN (!) har jag kokat godis och gjort julgodis - nästan klart. :) Ibland känner man sig ruskigt duktig! Det blev marsipangodis och gräddkola samt att maken gjorde någon modell av fullständigt på plats inspirerad modell av chokladrussingodis av det som blev över... Jag är skeptisk men det kan säkert funka - om man gillar choklad vill säga.


Vad har vi mer pysslat med idag? Jo, Toria var iväg med morfar och mormor och såg bio på dagen (naturligtvis hade vi lyckats försova oss fullständigt tills 10;30 när de skulle hämta dottern) och hon tyckte verkligen att det var kanonkul!


Därutöver har vi städat hemmet och det känns väldigt nice, dessutom jag har TRE nybadade hundar OCH för att toppa det hela har jag och Oskar badat badkar för första gången och det var enligt självaste Oskar helt fantastiskt!


Dessvärre är det som helger är mest och det innebär tyvärr en betydligt mindre del bloggande än vad jag vanligtvis producerar... Hoppas ni har en trevlig fortsatt fjärdeadventshelg. :)

Ovido - Quiz & Flashcards