Alla inlägg den 8 december 2009

Av Ida - 8 december 2009 22:58

Efter en helvettisk natt då Åskan onekligen var i farten större delen och jag knappt fick sova alls så började morgonen med att lämna Toria på skolan, hem och lägga sig för att sova en stund - Oskar sov som en stock!


Två timmars sömn senare börade livet återvända till mammakroppen. Nice!


Hämta Toria på skolan och så åkte jag och mina två älsklingar ner på stan för att försöka göra klart julklappsshoppingen, inte helt klart men nu jäklar är jag nära! Tre personer kvar av hur många som helst! Vidare till tandläkaren och fixa det jag skulle lösa där (maken fick lov att komma till tandläkaren för att ta hand om barnen medan jag var inne).


Hem och laga middag, makaroner och bacon - inte det mest fantasifulla jag pysslat med men det funkade för familjen. Därefter blev det faktiskt en stunds sömn för mig då maken tog hand om Toria och julkalendern. Oskar käkade ett par gånger under kvällen men i övrigt har det varit väldigt lugnt och skönt - någonting min kropp behövde.


Vikt - 14kg såhär långt, känns klockrent! (om det fortsätter såhär kanske jag blir i form någon gång)

Ovido - Quiz & Flashcards