Alla inlägg den 9 december 2009

Av Ida - 9 december 2009 17:48

Alltså den där planen om att ta det lugnt idag, jag kan ju säga att det självklart gick käpprätt åt skogen. Jag tog det rätt lugnt på förmiddagen och körde förvisso ett par maskiner tvätt men inte mer än så i kombination med att jag har kört disken, men det är ändå bara sånt som jag kör i maskinerna och hänger upp tvätten.


Vad händer, jo jag hämtar dottern på skolan - vi såg en film och chillade en stund, sedan dammsugning som vanligt. Trevligt! Vid halv tre var det bara att kasta sig iväg på bussen, ner på stan och lämna ett papper för makens räkning hos en vän till honom... Satt en stund på biblioteket och läste en bok tillsammans med Toria (Oskar chillade och snarkade).


Middag på frasses på vägen hem, vad övrigt - ingenting vi är nu hemma och försöker nå någon typ av lugn... Kanske.

Av Ida - 9 december 2009 10:13

Idag skiter vi faktiskt i alltihopa. Tanken var att jag skulle ha städat, tvättat och diskat förutom att jag skulle ha gjort lite julfint här hemma... Jo, tjena! Jag är trött och orkar ingenting mer, dessutom drar det i såret någonting så förbann*.


Oskar den söta ungen sover såklart - det är ju dag! På nätterna däremot så har Åskan kört jätterace så att sova mer än en timme i stöten var bara att glömma, man får vara glad att man är van att jobba natt... Annars skulle det inte ha funkat.


Ja, vad säger man jag kör iaf tvättmaskin två av tre det orkar jag för det sköter sig onekligen tämligen självt. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards