Alla inlägg den 1 december 2009

Av Ida - 1 december 2009 19:53

Okej, jag erkänner gärna - på förmiddagarna gör vi inte många knop alls. Maken som är pappaledig får ta morgonen med Toria och hundarna medan jag och Åskan passar på att sova ut. ;) Det gillar vi!


När vi väl börjar röra på oss frammåt elvasnåret så blir det däremot desto mer fart på oss. Tvätta lilla pojken så att han inte har en viss doftsensation av bebisspya kring sig, klä oss och så upp, upp och iväääääääääääääg!


Hämtat Toria på skolan, fixa lite ärenden och så idag blev det ett besök hos morfar på jobbet, i det läget var vi lite sena så vi fick skynda oss allt vi kunde för att hinna med vår tid på bb-hemvård (Oskar skulle kolla hörseln och mitt sår skulle kollas upp) allt ua så det känns kanon!


På hemvägen hade vi planer på att hitta på någonting men en gräslig huvudvärk och en trött Åskan innebar att hela familjen istället återvände mot hemmet. Väl hemma blev det städning och att sätta upp advensstjärnor och ett par ljusstakar i fönstren - det orkades inte med igår.


Snett därefter passade jag på att göra ett storkok med köttfärssås till spaghettin. Nu närmast ska jag försöka slappna av en stund (i kroppen) så att man påskyndar sårläkningen även fast det är fruktandsvärt TRÅKIGT!

Ovido - Quiz & Flashcards