Alla inlägg den 6 december 2009

Av Ida - 6 december 2009 20:47

Ja, alltså en liten Åska som nu ikväll har varit på tvären. Ammar man inte är det dåligt och amma får man inte göra hela tiden... Moment 22 fullt ut.


Maken fick överta den söta sonen en stund för att tutteriet skulle få en chans att hämta sig men nu verkar det onekligen vara kört igen.


Natten mot idag däremot då sov den söta sonen hela tiden och var tvungen att väckas vid tre för matning... Jag misstänker skarpt att så inte blir fallet natten som kommer.

Av Ida - 6 december 2009 14:52

Alltså visst har jag gått förr med både hund och barnvagn men då har det liksom inte varit dedikerat och verkligen utstuderat. Idag har jag däremot gått en sväng med mina fina killar. Magoo fick den stora förmånen att vara försöksjycke för ändamålet, han skötte sig såklart prickfritt. Mattes gullegrabb!


Oskar som var lite småknölig när jag skulle gå (trots att han var nymatad, nybytt och ny detmesta) slocknade som ett litet ljus innan vi kommit till brevlådan - för er som inte varit hit kan jag berätta  att det är hela tre meter från ytterdörren...

Söt kille som dessutom sov en god stund efter att vi kommit hem trots att jag klädde av honom och knölade en hel del på honom. Nu håller han på att vakna till så jag misstänker att mjölkbaren är efterfrågad.


Ha en härlig andra advent!

Ovido - Quiz & Flashcards