Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Ida - 28 februari 2010 10:19

Eller tja, det är vad man kan räkna med iaf. ;) Dottern är på bästa solskenshumöret och ligger och läser i sin säng, hundarna är ordentligt rastade på morgonen, Osse ligger och sover i vagnen... Maken - ja honom har jag utlokaliserat till Bygdsiljum för skidåkning tillsammans med min lillebror som gör honom sällskap på sin självmordsbräda (aka snowboard).


Själv tar jag det rätt lugnt men planen är ändå att ge Osse mat när han vaknar och sedan klä på gänget samt släppa ut de som inte löper för att busa på gården samtidgit som jag tar tag i snöskottningen. ca 25cm har kommit såhär långt och det ser inte ut som om det har tänkt ge sig ännu på ett tag. Men samtidigt, det är 7 grader så det är egentligen riktigt fint. :)


Bilderna jag tänkte ladda upp var bara att glömma, uppkopplingen är för instabil för att kunna skicka så stora "paket".. Dessvärre. Men jag tog lite bilder på maken och dottern igår när vi var till "storbacken" och de åkte snowracer nedför vägen.. Mer om det senare när jag har kommit hem och har en vettig uppkoppling. ;)


Nu ska här eldas för i helv* att jag har tänkt frysa. :P

Ovido - Quiz & Flashcards