Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Ida - 7 februari 2010 13:39

Jahapps, då har mina föräldrar varit hit och hälsat på, väldigt trevligt. :)

Nu är maken ute och skottar klart framsidan som jag påbörjat och dottern åker snowracer, själv sitter jag och vaktar den Åska som sover. Hundarna har det rätt soft när jag dels städade på förmiddagen och dels nu. Visst vi har varit ut som vanligt men det blir liksom inte så stora utsvävningar som det kan bli andra gånger. :)


Oskar den sötnosen passade på att vara vaken och charma sin omgivning (mestadels morföräldrarna, vi andra håller på att utveckla en viss imunitet).


I övrigt har det inte förekommit så stora saker här på morgonkvisten, dock måste jag hitta någon som är sugen på äppelpaj iom att jag fick en del över och jag ska absolut INTE smälla i mig det själv! Då blir jag nog sjuk misstänker jag.

Ovido - Quiz & Flashcards