Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Ida - 25 februari 2010 09:26

Fy fan, alltså.. Jag har varit lyckligt förskonad från det här tack vare p-piller, spiral och graviditeter i många, många år. Nu - inte så mycket! Jag känner helt plötsligt att kroppen SKRIKER efter stora mängder fet, salt mat och GODIS... Men TUR! Jag som precis har gått ner i vikt efter graviditeten och hamnat på normalvikt igen kan inte börja med sånna här laster, det går bara inte!!


Så vad gör jag? Jo, som en ren hämdattack (mot kroppen som jäklas med mig) trycker jag i mig en banan. Kroppen gör självfallet ett motdrag - den ger mig illamående. Jag tror detta kommer att utvecklas till ett ställningskrig men jag har gett mig den på att vinna! Dock - lunch blir nog på frasses...


Btw, ska man inte slippa sånt här ett längre tag efter graviditet än 3 månader?? Hur som känns det inte kul.

Ovido - Quiz & Flashcards