Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Ida - 3 februari 2010 16:08

Av Ida - 3 februari 2010 12:24

Idag har jag varit DUKTIG på riktigt! Dessutom utanför hemmet för en gångs skull. ;) Började dagen i god tid, gav mig tillåmed tid att baka lite frukostbröd till mig och dottern (som började först 9 idag), vi käkade frukost i lugn och ro. Oskar käkade tidigare än vanligt och sov sedan sött.. Lämnade av dottern på skolan och tog sedan bussen ner på stan, passade på att i lugn och ro dricka en cola på Coffehouse samtidigt som jag satt och löste korsord, Oskar - han sov sött vidare..


Upp på Kappahl och hittade ett par jättefina byxor till Toria, underkläder till dottern (ta 3 betala för 2) och dessutom ett par fina röda byxor till Oskar (50% på reapriset), så totalt handlade jag för 200 spänn och fick riktigt mycket! Det gillar jag!


Vidare strosade vi på Lagerhaus och hittade en tvättkorg till Torias rum - det kanske får henne att lägga kläderna direkt I tvättkorgen utan att göra den sedvanliga turen via golvet ett par dagar tills mamman ledsnar och plockar ihop det... *morr* Röd med hjärtan är den och helt enkelt toksöt!


Jag passade även på att fixa lite allahjärtansdagsaker - men det bör jag nog inte avslöja vad det är då "vissa" ibland läser bloggen. ;) Återkommer i ämnet om sisådär 11 dagar. :P


Nu har jag hämtat hem dottern och matat sonen, han sov ända till 11:15 utan att ens vakna och vara hungrig (men då var han svulten så då fick han självklart mat)!! Mamman förstår ingenting, kan det ens vara såhär att ha bebis?!?


Nu ska jag och Toria käka lunch (som står på spisen) - ännu mera pasta är beställt.. Jag gör rent uppenbarligen rent aptitretande pasta, synd bara att jag inte gillar det själv. :S

Ovido - Quiz & Flashcards