Direktlänk till inlägg 19 juni 2010

Ska vi gifta oss?

Av Ida - 19 juni 2010 21:16

Eller en nostalgitripp i vart fall.


Jag har ju nu varit gift i 9 år och förlovad ännu längre (jösses vad tiden går) men med tanke på dagens kärleksfulla yra tänkte jag visa upp ett par bilder som visar upp lite av mina kärleksfullare ögonblick. ;)


Om inte annat kanske det inte är som de allra flesta ser på mig. ;) Först ut såklart mamman den dag jag gifte mig med min gubbe på midsommarafton 2001.


  

Himmel och pannkaka vad UNGA vi var då!! Men men två barn och ett antal flyttar senare ser man inte ut så. ;)


  

Min STORA lilla kärlek såklart till höger i bild. Mattes lillkille och min överlägsna stjärna genom tiderna Claudden. ;) Till vänster i bild och orsaken till att jag valde just den bilden Malou - hunden som lärde mig stava till ödmjukhet för svårare än så har ingen varit! Men å andra sidan jag har nog aldrig lärt mig mer heller! Året är 2003.


  

Mammas Trollunge - Toria som 7 månaders bebis. ;) Självklart!


  

Osse och Ossepappan mammans sötnos Osseboss. ;) Vem annars.


Det var allt på kärleksfronten för idag. ;) Nu ska vi försöka natta kudden med lite tur fast mammans Osse ser inte alls ut som ovan utan snarare som en galen sprattelmask. :S


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 12 februari 2018 11:01

Åh så behövligt, min kropp har verkligen behövt det här! Den som tror att jag har tränat så nej, jag har ägnat mig helt och fullt åt att bara pyssla om mig själv. Det enda som känns lite dumt var att jag glömde att ta med mig en bok att läsa. För fak...

Av Ida - 10 januari 2018 17:28

Då var det slut på friden och fritidssysselsättningarna för barnen har dragit igång, med galen förväntan hoppar de två yngsta vitbältade i sina karatedräkter och börjar uppladdningen inför årets första träning. Den äldre som numera gått in som trän...

Av Ida - 9 januari 2018 16:51


Julen är inte riktigt min grej så nu håller julen på att avrustas så det blev dags att hänga mina nya gardiner, i vanliga fall brukar jag stryka och fixa- nu nä men jag hängde upp dem ändå! Jättehärligt blågröna kappor som jag och flickorna var och k...

Av Ida - 7 januari 2018 15:41


Nu får vän av ordning gå in och säga att nä jag åkte inga skidor utan det var Losingen som stod för bedriften att skida runt på gården. Har man snö så har man & då måste man göra sitt bästa för att ha kul i den! ...

Av Ida - 7 januari 2018 15:39


Alltså allt blir som magiskt när man har rätt människor på plats. Igår kycklingbonanza vilket i praktiken innebar kycklinglår grillade i ugn, kycklinggryta med röd thaicurry & ris. Som förrätt focaccia (stavning??) & tzatziki. Lättsamt och glatt runt...

Ovido - Quiz & Flashcards