Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Ida - 4 juni 2010 12:50

Toria har förvisso fortfarande öroninflammation och går på behandling för det, men ändå, jag har mina hundar, mina ungar och inte att förglömma mina underbara vänner.


För att nämna två av dem som jag har träffat idag Hea en livsnjutare av rang som sprider glädje överallt där hon går, Jenny som med sina upptåg som gör att jag får skratta dagligen och som dessutom är en klippa med allt hon hjälper till med hemmavid. Fantastiskt!


Å andra sidan börjar man fundera, vad ser mina vänner i mig då när jag inte alltid är på topp men jag försöker iaf att finnas om det är några bekymmer och jag hoppas att även andra vet om vad min telefon heter och var min postlåda bor om det behövs - eller för den delen om man bara har en stund att ta död på. ;)


Nu närmast står packning och fixning på schemat för mig och de mina för nu är det snart dags att dra iväg till en ö-känd ort. :P

Ovido - Quiz & Flashcards