Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Ida - 3 juni 2010 10:00

Sådärja, Toria som inte har sovit inatt (eller iaf bra lite) har nu varit hos farbror doktorn och fått konstaterat det mamman redan hade listat ut - dubbelsidig öroninflammation. :S Jahapps. Trots idogt mössanvändande så har ÖI åter drabbat min lilla trollunge.


Senare idag måste jag ta mina småttisar ner på stan för att få tag i penicilin och en tunnare mössa (så att hon inte fuskar på skolan!) att ha på sig nu när det blir varmare ute..


Osse mammas lilla gosse ja, han fick vara hemma med Jenny när jag åkte iväg med Toria, tydligen var han inte på sitt bästa solskenshumör men nu ligger alla "mina småbarn" och sover, Jenny i soffan, Toria i Jennys säng (med Rebecka i famnen) och Osse i vagnen. Söta ungar! Själv passar jag på att köra ett par maskiner tvätt, det blir liksom rätt mycket av den varan här har jag märkt.

Ovido - Quiz & Flashcards