Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Ida - 30 juni 2010 23:33

Jaaaa. Det är bara att krypa till korset - min lilla busunge fyller 7 år nu. Kan ingen ta och tvärfrysa tiden - jag vill ha min lilla trollunge kvar! Världens sötaste, gulligaste, snällaste, mest omtänksamma lilla busunge.


Toria mammas hjärta, min lilla tjej är ju STOR! Snart behöver hon inte längre mamman och mamman blir gammal och grå. :S Nä, det här funkar inte!


09:03 den 1 juli 2003 såg hon först dagens ljus och nu...

  


Nu ligger hon förvisso och sover i sin säng men imorgon bitti kommer hon att vara min ystra stora lilla buse igen...

Av Ida - 30 juni 2010 23:19

Ja, det känns ju lite dubbelt.


BRA saker:

- hundarna fick tillbaka sitt rum och sin soffa.

- ingen kommer hem vid 11 snåret på nätterna (när hon jobbat kväll).

- Jenny får komma in i sin nya lägenhet!


DÅLIGA saker:

- jag har ingen att sitta och surra med när G är borta.

- Ossevaktandet om jag ska kasta ut hundarna en snabbis försvann.

- det blir lite för tyst i hemmet...


Mao vin och vatten.. Men jag vet inte jag blir lite ensam misstänker jag - i synnerhet när man vant sig vid att vara fler. Det känns nästan som om min lilla flicka flyttat hemmifrån - läskigt! Hur ska det då bli den dag Toria flyttar ur från mammas vingar??!?? LÄSKIGT är bara förnamnet!

Ovido - Quiz & Flashcards