Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Ida - 16 juni 2010 21:37

Ni som följt bloggen har säkerligen inte missat att jag varit en tämligen förkyld typ och att det satt som attan den här gången. *suck* MEN nu har jag sovit en stor del av dagen, jag var förvisso iväg och handlade med barnen på dagen (som jag skrivit om tidigare) men förutom det har jag bara gått en riktig långprommis med hundarna och pysslat hemma lite. Mao det har varit en tämligen lugn dag för min del och nu ligger jag i sängen och ser på Greys (faaaaaaaaaaan Cecilia, nu har jag ju fastnat i skiten!!) sedan ska jag kliva upp och hänga dagens sista tvätt innan det är dags på riktigt för sängen.


Ibland känns det dock rätt trist att bara gå i samma gamla spår, men snart börjar makens semester och då, ja... då ska jag faktiskt passa på att försöka få lite RIKTIG mammatid. :)

Av Ida - 16 juni 2010 14:23

Nu har jag och barnen varit och panikhandlat lite mat och wet-wipes... När vi då skulle hem med bussen ser vi en inte fullt så mager karl som helt ogenerat ställer sig precis bredvid vägen och ja... Först åker tröjan, sedan undertröjan och vad hittar vi väl där om inte en väl tilltagen rondör (valkarna verkligen vällde över bältet!) på en tydligt osolad överkropp. Okej, karln var väl närmare graven än vaggan men GÖR INTE SÅ!!! Folk kan ju bli bländade av vitfärgen! Precis bredvid vägen, vad tänkte han på?? Så tar han slutligen på sig en tröja igen *pust* mamman drar efter andan men vad gör fanstyget då? Jomen självklart - han drar ner brallorna och där vände jag helt sonika bort blicken och höll därför på att missa bussen. *suck*


Så ser man ut som "Jabba the hut" - GE FAN I ATT KLÄ AV DIG OFFENTLIGT! - är man däremot riktigt läcker så visst klä av dig men gör det inte så att du blir en trafikfara.


Ni kan gissa vilken modell karln jag såg tillhörde. :S

Ovido - Quiz & Flashcards