Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Ida - 10 juni 2010 22:07

Jahapps, nu har jag gjort iordning alla kläder inför morgondagens övningar. Torias skolavslutning för det här läsåret. Det som jag dock inte ens börjat med är att jag ska ha en tårta med mig till skolan... Med andra ord jag borde ställa mig och baka en stund, men ibland känns det ändå som ett ända stort VILL INTE! Men men det är bara att bita ihop och istället för att fortsätta ligga i sängen och mysa med OsseBossen..


Hoppas ni andra får en lugn och skön kväll.

Av Ida - 10 juni 2010 10:01

Jo i morse när jag vaknade första gången vid 6-snåret var hela jag fullständigt genomsjuk. Jag vaknade av att jag inte kunde andas och det är faktiskt en klart otäck känsla men jag lyckades iaf somna om och nu när jag vaknade mår jag faktiskt väldigt mycket bättre! Osse verkar också ha vänt och blivit en betydligt gladare typ vilket torde innebära att han är friskare och har mindre ont i öronen. *gilla*


Ibland har man tur, Jenny började halv nio idag så hon tog Toria till skolan och gjorde henne klar - åh så SKÖNT för mamman som faktiskt fick sova ut i morse. Jag vet inte men det krävs inte så mycket för att jag ska känna att det verkligen är lyxigt och att få möjligheten att vakna i lugn och ro är verkligen nice tycker mamman. :)


Nu närmast ska jag lägga mig i badet och verkligen göra det mesta av den här morgonen då jag får ta det lugnt och skönt. :) Ibland älskar jag mitt liv!

Ovido - Quiz & Flashcards