Alla inlägg den 19 april 2010

Av Ida - 19 april 2010 18:06

Jahapps, alla inbjudningskorten jag skickat har tydligen försvunnit med vinden.. Jag får mao försöka ringa runt till de berörda under kvällen för INGEN har fått sina krot. :S Märkligt! Posten säger jag bara!!! :/

Av Ida - 19 april 2010 12:49

Då har jag och Magoo varit och hämtat hem Toria från skolan. Osse den busräkan passade på att somna just innan jag skulle gå så han fick vara hemma och sova i sin egen säng med Jenny som sällskap. Kanon! Dessutom fick jag en möjlighet att verkligen träna lite linförighet med lillgrabben min. Klockrent!


Magoo var på sitt "hopp och skutt humör" så att bromsa in energin och kanalisera var inte helt givet. I synnerhet nu när det är glas överallt på cykelbanorna vill man helst inte ha honom skuttandes hur som helst. Men, skam den som ger sig. Slutligen gick han fint och prydligt. *gilla* När vi varit in på konsum en snabbis så fick Toria hålla i kopplet och Magoo skötte sig riktigt fint även med lillmatte i andra änden av snöret. :) Duktig grabb!


Nu ska jag ta och försöka ta mig samman, men vi får se hur det  går med den saken. ;)

Av Ida - 19 april 2010 11:00

Jahapps så börjar veckan igen. Toria är på skolan, hundarna är matade och rastade, golven är dammsugna och torkade, Osse har käkat, promenerat har jag gjort, frukost har jag käkat och första tvättmaskinen är startad...


Snart ska man iväg och hämta igen Toria från skolan och jag vet inte vad mer dagen ska bjuda på förutom att det är ett rent fantastiskt vårväder dagen till ära. Klarblå himmel, solen skiner och fåglarna kvittrade när jag var ute och skuttade med den svarta ligan. Det är som upplagt för en riktigt bra dag!


Cooper spelar i bakgrunden och just nu är det väldans lugnt i mammans liv. Någon som har förslag på någon lite lagom avancerad aktivitet för dagen?

Ovido - Quiz & Flashcards