Alla inlägg den 2 april 2010

Av Ida - 2 april 2010 21:03

Idag har vi varit och ätit middag hos svärföräldrarna. Nice! Makens bror med sambo var där också så det var nära nog släktmiddag av stora mått. :) Trevligt hade vi, gott åt vi och dessutom passade vi på att se ett par klipp från youtube.


Den bästa är en gammal klassiker - Fredrik i köket. Som jag och Toria skrattade någonting enormt åt idag. :)

Av Ida - 2 april 2010 13:10

Idag är det en sådan dag när man inte känner sig sådär jätteläcker. Men för att lätta upp stämningen så började jag med att sanera hemmet, dammsugning, golvtorkning, disk och tvätt. Så blev det fukost - ytterst oinspirerande! Sedan drog jag igång, hårtvätt, inpackning och ansiktsmask. Allt för att försöka få någon rätsida på hur jag kände mig. Dock utan några större resultat. Idag är en fet, ful och finnig dag. :/


Jag hoppas att det vänder för aldeles snart ska jag dra iväg till svärföräldrarna en sväng i hopp om att återställa "läckrast i stan mentaliteten". ;)

Ovido - Quiz & Flashcards