Alla inlägg den 5 april 2010

Av Ida - 5 april 2010 21:07

Ja, det här med att man kommer hem från Klinten innebär även att tvätten kommer hem.. :S Jag får nog erkänna, jag är inte så lite imponerad av mängden tvätt jag och resten av min familj lyckas producera under en helg på bortaplan. Eller så är det så enkelt att man kanske även hade "glömt" att motionera tvättmaskinen innan vi for. Mycket möjligt! Nu är 2 maskiner körda och det känns som att det är möjligt att andas igen, dock imorgon bitti blir det bara på't igen med förnyad kraft. Mamman  2 - tvättkorgen 4. Vi får se hur det slutar i andra änden av veckan. ;)

Av Ida - 5 april 2010 18:17

Sådär, nu är vi hemma igen. Skönt för alla inblandade. Middag inandades (jo faktiskt det gick så pass fort) på frasses (de har lightare käk - light är det inte men inte fullt så flottigt går det ju att lösa det). Dottern är badad, första tvätten är snart klar, hundarna har käkat och blivit rastade, mamman och Ossen är parkerade i sängen och hoppas på att få en härlig natts sömn... Dock, Osse verkar inte riktigt trött ännu - kanske för att han sov genom hela bilfärden och besöket på frasses...


Nu tv och softande en stund. :)

Av Ida - 5 april 2010 11:40

Onekligen en god natt efteföljs av en god dag. Eller brukar i vart fall göra det och efter att Osse den söte gOssen sovit 12 timmar inatt med bara en tankning mitt på borgar det här för en riktigt lysande dag. :)


Nu efter frukost och morgonjoxande håller det i sig och alla verkar vara på ett rent strålande humör, mamman inte minst för det är verkligen skönt att ha fått sova ut.

Ovido - Quiz & Flashcards