Alla inlägg den 16 april 2010

Av Ida - 16 april 2010 10:55

Ja en ångmaskin att plocka ner tapeterna med. Vilken UNDERBAR sak!! Nu har jag förvisso köpt en billig variant mest för att testa men jösses vad BRA det blir! Jag har strippat ända ner till betongen 5 våder nu på morgonkröken, inte illa pinkat måste jag säga. :) Osse, ja han har hängt med i babybjörnselen på min mage för iom att man tillsätter vatten dammar det ju ingenting.


Fördelar so far:

+ Inget damm

+ Slipper slita som ett djur

+ Blir jäkligt snyggt


Nackdelarna då:

- Den går på ström

- Den rymmer inte hur mycket som helst och då måste man avbryta för att låta den svalna och fylla på vatten.. Å andra sidan är det en lysande ursäkt för att byta blöjor och fylla på både stora och små.

- Just det, den har ingen avstängningsknapp så man måste dra ut den ur väggen...


Summa: Varför har jag inte köpt en sådan tidigare?? Typ när vi tapetserade om större delen av hemmet...

Ovido - Quiz & Flashcards