Alla inlägg den 23 oktober 2009

Up!

Av Ida - 23 oktober 2009 09:39

Ja, alltså filmen. Jag och Toria var iväg igårkväll och såg den. Hon var helt extatisk och aningen svår att få isäng efter att ha varit ute och sett film (blev lite senare än vanligt då den slutade snett efter åtta). Speedat barn som man ska pyssla isäng är inte det lättaste man har företagit sig hittills kan jag säga.


Hur som helst hon är numera klippt i luggen så hon har kort lugg igen - åhhhhhhhhhhhh så skönt (sparar 10 miuters håruppsättning på morgonen) och dessutom passar hon kanonbra i lugg!


Mammas söta unge!

 

Okej, bilden blev lite mörk men jag får försöka ta en ny där det syns mer hur sööööt hon är lillgurkan min.


Annars händer inte mycket här hemma, jag jobbar mot sammandragningarna och försöker hålla undan den största delen av kaoset men samtidigt känns det som att det kan kvitta. Det kan ju lika gärna få se hemskt ut och vi lär nog överleva det också... Tror jag, kanske, med lite tur... Nääää, jag måste nog motionera snabeldraken idag också. Attans!


Närmast står dock att gå och lägga sig ett par timmar på schemat så jag orkar vara vaken när Toria kommer hem och så att jag klarar av att åka på mvc senare idag.

Ovido - Quiz & Flashcards