Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Ida - 7 oktober 2009 08:10

Ja herre jösses! Inatt har inte gått av för hackor måste jag nog erkänna. Skrikandes Det började lite lagom till att jag gick och la mig med de vanliga sammandragningarna och knölandet från ninjan i magen - helt okej kände jag att det här går att leva med. Vid 10 bytte det hela skepnad och skarpa smärtor drog genom magen (inte sånna som jag vanligtvis har iom sammandragningarna utan det kändes annars). Det höll på i en halvtimme ungefär och jag låg "dubbelvikt" - ja så gott det nu går med stormagen ivägen - och kved. Men det gick ju över så jag hoppas att det bara var en protest mot att jag varit ute och luftat mig igår.


Senare under natten återkom det och gjorde riktigt ont, men slutade efter typ tio minuter så jag lät det vara. Enda nackdelen med det här är att jag har sovit både hackigt och inte alls bra de stunder jag har sovit. Obestämd Hoppas att jag hinner vila en stund på dagen annars kommer den här dagen att bli riktigt groteskt jobbig!

Ovido - Quiz & Flashcards