Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Ida - 3 oktober 2009 14:07

I morse gjorde vi oss iordning som vanligt, allt var precis som om Toria skulle gått till skolan med ett undantag. Flört Väskan packades med fika och badkläder istället för de obligatoriska torra vantarna och sockorna. Idag har Toria åkt med en av mina kamrater, hennes ex, en polare och hennes dotter till paradisbadet i Ö-vik. Gissa om Toria har varit spänd och om det var svårt att somna igårkväll? Självklart! Men nu har de i vart fall åkt iväg och jag misstänker att de har ungefär hur kul som helst! Skrattande


Maken är ute på andra aktiviteter så kvar hemma är jag, hundarna och katten. Med andra ord det är som upplagt för en slappardag av rang! Egentligen b-o-r-d-e jag ta tag i storstädning och den biten men ärligt talat, inte idag! Idag ska jag faktiskt bara bry mig om mig själv och att verkligen försöka ta det lugnt (även om det kliar i fingrarna över att hitta på någonting). Jag har gjort en krans att hänga på dörren men jag vill nästan få den torr innan den får hänga utomhus.

Hösten är här med full kraft och det känns faktiskt riktigt mysigt - i synnerhet när man är inne.


Jag har passat på att träna lite ställande med Magoo och Häxa, det var KUL och det gick så bra! Dina däremot passade jag bara på att träna lite stående med för jag har ännu inte riktigt beslutat om jag kanske ändå inte ska göra ett försök och visa henne till våren... Hon är ju riktigt fin min gamla tant till hund.


Förutom det händer inte mycket här hemma, nu ska jag nog försöka lägga mig och se en film i soffan tillsammans med den svarta ligan och har vi riktigt tur kommer även den där blå/creme/vitspräckliga typen och kurrar in sig hos oss. Glad

Ovido - Quiz & Flashcards