Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Ida - 6 oktober 2009 08:44

I vanliga fall studsar Toria upp ur sängen och om än aningen motvilligt så klär hon på sig och gör morgonrutin... Idag däremot var ALLT fel!! *suck*  Kläderna var fel, det som var packat i jympapåsen var fel, frukosten var fel, sylten var fel, hårsnodden som hon preciiiiiiiiiiiiis hade tänkt ut till håret var försvunnen... osv... osv...


Mammans fogar mådde inte så lysande heller kan jag erkänna och tröttheten från igårkväll fortsatte.


Planen var att vi skulle gått till skolan - men då måste man gå halv åtta för att hinna, 20 i åtta satt vi fortfarande vid köksbordet och förbannade havregrynsgröten. *suck* 5 i åtta då bussen går om man har tänkt att hinna i tid stod någon en trappa upp och vrålade att hårsnodden var försvunnen - med andra ord i panik fick vi springa till bussen som gick två över åtta (varvid barnet blev en aning sen). Väl hemma igen ska jag försöka få lite lugn i kroppen men det återstår att se hur det går med den saken.


Jag hoppas dock innerligt att dottern är på ett lite bättre humör när jag ska hämta henne - annars säger jag upp mig!

Ovido - Quiz & Flashcards