Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Ida - 14 oktober 2009 12:36

Galghumor i så fall.

I morse var jag rent dödligt trött - hela kroppen gjorde ont och jag var direkt ynklig. Nu när jag då har en möjlighet att vila vad händer? Jamen självklart, jag är pigg som en jag vet inte vad i skallen men kroppen säger STOPP DÄR - alltså bara att ta det lugnt fast man helst skulle vilja ta jyckarna i näven och gå ut i skogen ett par timmar...


Istället har jag nog tänkt mig ta hand om lite tvätt och annat roligt som man ändå inte har orkat med att göra.

Av Ida - 14 oktober 2009 09:43

Inatt har varit en sån där gräslig modell. Jag har vänt mig, vridit mig och svettats rent ofattbara mängder. Att kliva upp halv sju när väckarklockan ringde var inte direkt någonting som kändes lockande. Men det finns liksom inga alternativ till det. Bara att sparka sig upp. Det jag inte för mitt liv kan förstå är varför morgonen börjar sååååå tidigt på kvällen - förslag på lösning?


Gröt till barnet lyckades jag fixa, hundarna fick mat och jag fick te... Den där mackan jag försökte rosta däremot gick ju som den gick - jag har sällan sett så svart bröd och dessutom fick den hela köket att stinka ve och fasor! Vem har stoppat poltergeist i min brödrost?!?


Barnet är avlämnat på skolan och jag är hemma igen. *skönt* I eftermiddag hämtar farmor och de ska ut och göra bus - skönt för mig som nu har tänkt att gå och lägga mig en stund till för när som helst kommer ögonen att falla ihop fullständigt och jag svimmar av trötthet.

Ovido - Quiz & Flashcards