Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Ida - 8 oktober 2009 11:42

Ibland är vänner bra att ha - ibland är de ännu bättre!

Jag kom på att jag har faktiskt en vän som vanligtvis inte jobbar på dagarna utan liksom jag tillhör de som jobbar mest kvällar och nätter. Passade på att ringa henne och mycket rikigt hon hade möjlighet att hämta Toria på skolan så nu får jag gå och lägga mig i fåtöljen en stund innan Toria kommer hem. Sååååååååååååååå skönt!


Ett jättestort tack till Hea!

Av Ida - 8 oktober 2009 10:41

Kan vara så enkelt men jag vet inte. Hur som helst så har jag feber och kräks... Sitter uppe korta stunder och snart är det dags att hämta barn på skolan. TUR! Planen är hittills att gå för OM jag då måste kräkas kan jag ju spy i diket - mindre charmigt om jag sitter på bussen. Hur höfterna tar den saken återstår att se.


I morse gick det rätt bra förutom att Toria var på sitt "bästa" arg och skrika humör... Blev bussen med Häxa som fick en chans att vara bara med matte en stund - vilket hon uppskattade. Kyss SötHäxan! Gick spikrakt förbi alla andra människor på bussen och la sig längst bak som hon är lärd - ibland kan hon den lilla busen. Mattes gullegris!


 


Hmmm... Inget annat pysslar jag med idag för det går inte - att röra sig innebär att man börjar må illa igen.

Ovido - Quiz & Flashcards