Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Ida - 1 oktober 2009 09:34

Ja på onsdag nästa vecka är det dags för Dina att lägga sig "under kniven" eller ja... Det blir inte så dramatiskt, men hon har fått en liten utväxt i tandköttet fram som inte ser så kul ut och då är det lika bra att plocka bort den. Den har vuxit nu i höst och eftersom att hon inte har varit brydd om den eller har reagerat öht när man har varit där och petat/tittat har jag som inte gjort någonting åt det men nu börjar hon visa att hon inte tycker att det är så kul när man är där och petar längre - alltså är det bara att plocka bort den. Det ser ändå rätt "fint" ut så jag tycker inte det känns så akut att skynda på operationen om hon inte blir dålig såklart (då åker vi till vännäs och fixar det i förtid).


Förutom det händer inte mycket här hemma, jag ska ta och fortsätta småpeta men förutom det blir det inte mycket gjort. Jag sover dåligt på nätterna och mår allmänt illa mest hela tiden så jag är inte direkt mitt vanliga jag och jag får erkänna - tålamodet är inte ens i närheten av vad det brukar vara.


Har hittat igen dagboken jag skrev när jag väntade Toria och det var en delvis jobbig läsning men det är säkert nyttigt på något märkligt sätt... Nu ska jag försöka plocka upp mig och bli som folk igen och så ska de svarta få göra sig förtjänt av maten. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards