Alla inlägg den 16 november 2009

Av Ida - 16 november 2009 12:44

Jupps igår och idag har jag prenumererat på riktigt härligt illamående av xl-modell. Förutom de vanliga sammandragningarna som slår till så fort jag försöker drista mig till att göra någonting. Fördel, om EN vecka är ninjan vräkt och finns här ute hos oss... OM inte vattnet går eller någonting lika dramatiskt inträffar.


Har varit på MVC sista gången idag och det känns helt okej att nu har man som gjort klart på de bitarna. Allt såg fortsatt bra ut och jag hoppas att det ska fortlöpa som det är tänkt.


Dock fick maken hämta dottern på skolan då jag bara inte klarade av att röra på kroppen så mycket som det skulle krävt. Som tur är så är det bara en vecka kvar och med det i bakhuvudet så borde det här funka... Hoppas jag.


Däremot en konstig sak har börjat, halv fem är tydligen tiden då jag ska vakna på mornarna - en mycket dålig tidpunkt måste jag erkänna, det är värdelöst på tv och finns ingenting att göra när man bara får ligga still. Hundarna tycker dock att tjoho! ÄNTLIGEN morgon så de försöker driva upp mig på en gång - någonting som faktiskt går sådär får jag säga, men jag hinner ju rasta dem en extragång på morgonen innan vi åker till skolan jag och Toria.

Ovido - Quiz & Flashcards